Mit néz meg a látogató a weboldaladon 2021-ben?

Ha vállalkozó vagy, szinte biztosan van weboldalad. Ha vállalkozó vagy, akkor abból élsz, hogy vásárolnak tőled vagy vendégeid, ügyfeleid vannak. Ha vállalkozó vagy, akkor nem engedheted meg, hogy a weboldalad ne vonzza eléggé a tekintetet. Azaz nem teheted meg, hogy ezekre a trendekre ne figyelj oda!

dog-4977599_1920.jpg

Az első pont, hogy "belövöd", honnan jönnek a látogatók

Egyrészt, analitikát figyelsz, hogy most mi a tendencia; másrészt, meghatározod, honnan szeretnéd terelni a látogatókat. Ezek a lehetőségeid:

  • keresőből,
  • keresőben elhelyezett hirdetésből;
  • social mediából organikusan;
  • social media hirdetésből;
  • más weboldalakról történő átkattintásból.

Ami itt még nagyon lényeges, hogy mely menüoldaladra érkeznek, hol időznek legtöbbet, mit keresnek valójában? Ha ezt látod, segít majd abban, melyik menüpontra figyelj KIEMELTEN, illetve, mire hirdess. Jellemzően a főoldal nem tartozik a népszerű felületek közé, sokkal kíváncsibb a közönség a szolgáltatás-oldalra, egyes területek esetén a képgalériára, illetve a bemutatkozó "rólunk" felületre. A főoldal inkább csak iránymegadásra, egyfajta menükártyaként hasznos.

Ami átalakult: kinek születik a szöveg, kinek szól a képi anyag a weboldalon?

Természetesen kell szöveg és képi anyag is a site-ra, de egyvalamire figyelj oda: a legtöbb szöveges tartalom már nem az oldal látogatóinak, hanem az algoritmusnak íródik. Azonban az algoritmus intelligens, így érdemes minőségi szöveget írni vagy íratni, hiszen pont úgy működik, mint az ember! Minél relevánsabb a megadott kifejezésekhez a tartalom, annál jobb helyre sorolja a keresőben.

Amit pedig az (olvasó) ember keres a szöveges tartalomban, azok a KIEMELÉSEK. Minél gyorsabban, minél hatékonyabban, minél pontosabban szeretne információhoz jutni. Azaz, a szöveg legyen könnyedén olvasható és feldolgozható akkor is, ha valaki csak a címsorokat, alcímsorokat, illetve kiemeléseket olvassa el.

A vizuális tartalom komoly átalakulásokon ment keresztül az elmúlt 1,5 évben.

Részben az amúgy is formálódó fogyasztói szokások, részben pedig a pandémia okozta új helyzet miatt. Abszolút kijelenthető, hogy az "élő bejelentkezések és videók" nemzedéke lettünk - de hogyan jelenhet ez meg egy weboldalon?

Nyilván, a social mediában egyértelmű, de a weboldal más helyzet. Mindenképp figyelj az alábbiakra:

  • legyenek látványos, de életszerű képi anyagok: pl., ha egy éttermed van, akkor jelenjen meg az enteriőr, az ételek, az ott fogyasztó emberek is;
  • legyenek videós tartalmak is az oldalon: megjelenhet így például a bemutatkozás, vagy feltölthetsz imázs-videót;
  • legyenek olyan elemek a weboldaladon, amelyek kiemelnek a tömegből - ilyen például a 3D virtuális séta.

NÉZZ MEG ITT egy példát arra, hogy néz ki a profi virtuális séta!

Milyen vállalkozás esetén érdemes mindenképp 3D virtuális sétát feltöltened?

Vendéglátóipari egység: étterem, kávézó, cukrászda, borbár stb.

Szálláshely: akár apró családi fogadót, akár rövidtávon kiadandó lakásokat, akár szállodát üzemeltetsz.

Kulturális intézmény: hiszen így lezárások esetén is tudsz kiállításokat, előadásokat szervezni.

Rendezvényhelyszín: a lehetséges bérlők gyorsan és hatékonyan körbe szeretnék járni a helyet, ami egy megfelelő arányokkal felvett virtuális sétával lehetséges is.

Ingatlanközvetítő: az "ingatlanos körbejár egy telefonnal, és lő pár képet - versus magas színvonalú virtuális sétával megtekinthető az ingatlan" versenyben az utóbbi áll nyerésre. Már csak azért is, mert megfelelő vizuális anyaggal 10-20%-kal magasabb ár is megadható az eladó / kiadó ingatlanra.

Konklúzió: az emberek fogékonyabbak azt a szolgáltatót választani, aki - ha drágábban is - többet, jobbat ígér, és ez már a webes megjelenéséből is nyilvánvaló.

budapest-bistro-03172021_222331_1.jpg

Amikor igényes tartalmat szolgáltatsz, és lehetőséget adsz például a virtuális sétára, ezt üzened a látogatódnak:

"Kedves lehetséges vásárlóm / vendégem / megrendelőm! Minden, amit itt látsz, RÓLAD szól! Arról, hogy én tisztellek annyira, hogy igényes körülményeket biztosítok ugyanúgy a weben, mint a valóságban. Ha engem választasz, megadom neked ezt a figyelmet."

Ez az, ami 2021-ben elkapja a weboldalad látogatóit. Ez az, ami nemcsak a tekintetüket vonzza, hanem a teljes lényüket. Ez az, amiért TÉGED akarnak választani.

Ha bővebben olvasnál a virtuális sétákról, korábbi cikkünkben minden fontos tudnivalót összeszedtünk róluk - IDE kattintva elérheted!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3D VIRTUÁLIS SÉTA PROFESSZIONÁLIS ESZKÖZÖKKEL ÉS KOMPLEX SZOLGÁLTATÁSCSOMAGBAN: VIRTUAL TWIN

FACEBOOK INSTAGRAM

 

A bejegyzés trackback címe:

https://virtualtwin.blog.hu/api/trackback/id/tr5116616832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

3D virtuális séták

Friss topikok

süti beállítások módosítása